Wycieczka krajoznawcza do...
grafika

Wycieczka  krajoznawczo-  profilaktyczna

do Wrocławia- Karpacza- Szklarskiej Poręby- Drezna

„ Karkonoska Przygoda”  w dniach 8– 11.06.2018r.

W dniach 08-11.06.2018r. uczniowie naszej szkoły  uczestniczyli  w wycieczce krajoznawczo- profilaktycznej  do Wrocławia, Karpacza, Szklarskiej Poręby i Drezna. Wycieczkę zorganizowała pani Ilona Saja, a opiekę nad uczniami sprawowali: pani Agnieszka Korzeniewska, pani Kinga Chenc, pani Joanna Palka i pan Przemysław Jankowski.

W pierwszy dzień, zaraz po przyjeździe do Wrocławia, spotkaliśmy się z panią  przewodnik, która bardzo ciekawie opowiedziała  nam historię Wrocławia. Następnie  zwiedziliśmy Stare miasto, Ostrów Tumski, Kościół św. Idziego, Archikatedrę św. Jana, Pałac Biskupi i Ratusz.    Po zwiedzaniu  i wykonaniu pamiątkowych zdjęć udaliśmy się autokarem do  Karpacza, gdzie w  Pensjonacie „ Stropnica”  czekał   na nas   obiad.

W sobotę,   po śniadaniu, wyruszyliśmy na Śnieżkę. Droga była długa i niekiedy męcząca. Wyprawa trwała cały dzień. Wieczorem zmęczeni i pełni wrażeń wróciliśmy do pensjonatu na pyszny obiad.

Kolejnego dnia  udaliśmy się na wycieczkę do Niemiec. Najpierw zwiedziliśmy Szwajcarską Saksonię, następnie pojechaliśmy się do Drezna.   Po zwiedzeniu Drezna wróciliśmy na miejsce noclegowe, gdzie czekała na nas obiadokolacja. Czwartego dnia rano zjedliśmy śniadanie, spakowaliśmy plecaki i ruszyliśmy w drogę powrotną do Paterka. Po drodze zwiedziliśmy Szklarską Porębę, udaliśmy się na wodospady Szklarki i Kamieńczyk. Uśmiechnięci  i z piosenkami na ustach wróciliśmy do Paterka, gdzie czekali na nas rodzice.

Tegoroczną wycieczkę zaliczamy do udanych.

Dziękujemy nauczycielom za opiekę nad nami i zorganizowanie nam tak wspaniałej wycieczki, dzięki której mogliśmy się zintegrować i poznać nowe miejsca.